5 vijf 5 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu 5 vijf 5 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu

5 vijf 5

Door: Sag

Blijf op de hoogte en volg Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

24 Mei 2011 | Nederland, Alkmaar

Gisteren is onze India vijf jaar geworden.

Vijf is voor mij een bijzondere leeftijd, een soort mijlpaal die ze heeft bereikt.

Mel en ik zijn dit jaar 10 jaar samen en de helft van ons samenzijn is India al bij ons. Het zijn 5 bijzondere jaren geweest waarin veel gebeurd is.

5 jaren waarin ik onze dochter steeds beter heb leren kennen maar haar puzzel nog lang niet heb opgelost.

5 jaren waarin ik steeds meer van haar ben gaan houden.

5 jaren waarin ik haar steeds meer heb moeten loslaten en moeten delen.

5 jaren waarin ik mezelf ben tegengekomen in positieve en negatieve zin.

5 jaren waarin ik heel veel mooie, bijzondere, lieve mensen heb ontmoet.

5 jaren waarin ik heel veel mooie, bijzondere, lieve kinderen als India heb ontmoet.

5 jaren waarin ik op plekken ben geweest waar ik anders nooit was gekomen.

5 jaren waarin ik groot verdriet heb gevoeld.

5 jaren waarin ik me ontzettend blij heb gevoeld met minuscule maar oh, zo belangrijke stapjes in India’s ontwikkeling.

5 jaren waarin ik hele moeilijke keuzes heb moeten maken over het leven en welbevinden van mijn dochter.

5 jaren met ontzettend weinig slaap.

5 jaren waarin ik 3 prachtige kinderen heb gekregen.

5 jaren geleden uit China vertrokken.

5 jaren waarin ons meisje steeds prettiger in haar vel is gaan zitten.

5 jaren waarin Mel en ik sterker naar elkaar zijn toegegroeid en elkaar meer dan daarvoor nodig hebben.

5 jaren waarin ik steeds beter grenzen heb leren stellen.

5 jaren waarin ik mondiger ben geworden.

5 jaren waarin zorg centraal staat.

5 jaren waarin in heel veel heb geleerd.

Maar bovenal 5 jaren vol liefde voor onze oudste dochter die op haar beurt mij weer haar liefde geeft. En mij de liefde leert ervaren op een heel ander niveau.

  • 24 Mei 2011 - 08:21

    Irma:

    Van harte gefeliciteerd met jullie grote kleine meid! Irma

  • 24 Mei 2011 - 08:23

    Bianc:

    Wauw, wat mooi gezegd Sag, heb er een brok in mijn keel van!!! Ontzettend gefeliciteerd met de verjaardag van India natuurlijk... en met de mijlpalen die je hebt bereikt. Heb zoveel onmetelijke bewondering voor jullie. Hulde en een knuffel!! x

  • 24 Mei 2011 - 09:32

    A:

    En 5 jaar met 145287 bezoeken op dit blog!

  • 24 Mei 2011 - 11:35

    Casper:

    Lieve Saag,

    Van harte gefeliciteerd met India! 5 jaar alweer, de tijd gaat rap. Ik hoop dat julie een mooie dag hebben gehad!

    xx Cas

  • 24 Mei 2011 - 14:54

    Mirjam :

    Tranen in mijn ogen. Wat ben je een mooi mens. Hoop je binnenkort weer eens te spreken!

  • 24 Mei 2011 - 15:12

    Redmar:

    HOERA HOERA HOERA HOERA HOERAAAAA!!!!! (=5x) ;)

    Van harte gefeliciteerd India & familie!!

  • 24 Mei 2011 - 15:31

    Marlon:

    Wat een prachtgedicht weer...
    Ooit erover gedacht jouw ervaringen in boekvorm uit te geven lieve Sagra? je roert iedereen met wat je schrijft door hoe je het beschrijft!
    Dikke kus en gefeliciteerd!!!!! (5x)

  • 24 Mei 2011 - 16:21

    Rubi:

    Voor ons geldt:

    5 jaar van trots over en bewondering voor jullie energie en inzet

    5 jaar van veel liefde voor India

    5 jaar van proberen steun te geven

  • 24 Mei 2011 - 17:19

    Manon W.:

    Prachtig...
    Weer heel mooi beschreven Sag, al je emoties en gebeurtenissen in de afgelopen 5 jaar van je leven!
    Dikke kus!

  • 24 Mei 2011 - 18:37

    Caroline:

    Hiep hiep hoera!
    Respect voor jou en je gezin, respect voor je positieve instelling en voor hoe je in het leven staat.
    Dikke kus, X

  • 25 Mei 2011 - 07:24

    Corine:

    5 jaren respect voor jullie liefde en kracht.
    5 jaren genieten van je prachtige verhalen

    Zo kan ik nog wel even doorgaan maar niet zo mooi als jij. Je weet ons altijd weer te raken. THANKXx

    Tot vanavond, heb d'r zin in:)


  • 27 Mei 2011 - 19:46

    Marijke (van ZieZeZo:

    Nog gefelciteerd met India! Jullie hebben een hele mooie, bijzondere en lieve dochter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

Wij, Melle en Sagra, zijn samen naar China gegaan om te wonen en te werken. In China hebben we een dochter gekregen, India. Omdat India ziek is moesten we terug naar Nederland en daar wonen en werken we nu. Het hoofdstuk van dit moment gaat over de reis die we samen met India maken, nu ze net 2 jaar is om medisch advies en therapie in Japan.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 315326

Voorgaande reizen:

20 April 2017 - 08 Mei 2017

Florida 2017

23 April 2015 - 30 April 2015

China, een trip down memory lane

13 April 2014 - 03 Mei 2014

Florida!!

22 September 2012 - 10 Oktober 2012

Curacao 2012

20 Juli 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: