Pellen voor India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu Pellen voor India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu

Pellen voor India

Door: Sag

Blijf op de hoogte en volg Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

05 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Op donderdag 23 juli was het zover, een groep van 13 hele lieve mensen heeft bollen gepeld voor de India Pama Stichting.
Mijn vriendin had dit bedacht en heeft de avond geregeld, de boer en de pellers. Het was niet gemakkelijk omdat veel van de mensen die ik haar had doorgegeven op vakantie waren. Uiteindelijk zijn er zelfs mensen gaan pellen die ons helemaal niet kennen. Zo bijzonder dat mensen zo met je meeleven. Ze hebben in 2,5 uur een bedrag van €325,00 bij elkaar gepeld.

Bij deze heel erg bedankt allemaal namens India en alle andere kinderen die we willen helpen. We hopen dat we volgend jaar zelf ook van de partij kunnen zijn!

• 06 Augustus 2009 - 08:29

Irma:

Wat een bijzondere mensen! Heel speciaal dat ze het hebben gedaan. En wat een bedrag voor zo relatief weinig uren!

Als ik volgende keer niet op het strand lig op die dag ga ik zeker helpen!

• 06 Augustus 2009 - 15:39

Corine:

Geweldig he? Dat onbekende mensen dat voor je willen doen. Ik had graag willen helpen maar ik was ook op vakantie. Volgend jaar ben ik zeker van de partij. Vond het gezellig vanmiddag het was leuk om weer even bij te praten. Heel veel plezier volgende week en tot vrijdag.

Knuffels voor je meiden.

Kus