Dag 129 in Lutjewinkel, 15-01-06 - Reisverslag uit Lutjewinkel, Nederland van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu Dag 129 in Lutjewinkel, 15-01-06 - Reisverslag uit Lutjewinkel, Nederland van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu

Dag 129 in Lutjewinkel, 15-01-06

Door: Sagra

Blijf op de hoogte en volg Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

15 Januari 2006 | Nederland, Lutjewinkel

De kaarten zijn verstuurd en ontvangen dus nu mag ik op de site verkondigen dat Mel en ik oom en tante zijn geworden (Mel was natuurlijk al officieel oom, maar nu ben ik ook officieel tante) van Yuri, de zoon van Axel en Annemarie.

Hij is woensdag geboren wel wat te vroeg maar hij ziet er prima uit. Met de vader en moeder gaat het ook goed. Ze waren erg moe woensdag en donderdag maar het gaat langzaamaan wat beter. Yuri is een heel mooi mannetje en zelfs ik ben trots op hem dus laat staan zijn vader en moeder.
Mijn ouders zijn natuurlijk voor het eerst opa en oma geworden dus die zijn ook helemaal in de zevende hemel. Daarnaast heeft Yuri ook nog twee overgroot oma's die ook heel blij zijn.

Verder gaat alles zijn gangetje, ik ben bij Ed, Manon en Jesper wezen eten. Ook bij Marleen en August heb ik mee kunnen eten en daarna zijn we naar de stad geweest.
Ik ben met Axel naar het gemeentehuis geweest om Yuri aan te geven en bij oma op de koffie.
Gisteren ben ik lekker naar de kapper geweest dus mijn haar ziet er eindelijk weer gezond uit en ben daarna met mijn moeder even een bakkie gaan doen bij Manon F om Lisanne te bewonderen, dat is ook een mooi kindje en ze ziet er heel tevreden en blij uit. S'avonds ben ik samen met Marion naar de verjaardag van Marlies in Amsterdam gegaan. Daar waren ook nog andere voormalig collega's dus dat was gezellig.

Nu gaan we nog even naar Axel en Anne om de baby weer even te bekijken en gaan dan naar Steenwijk op verjaardag bij mijn neef en nicht. Daar is ook mijn andere oma en Sonja dus dat wordt ook vast gezellig.

Ik schrijf een beetje erg kort en samenvattend, maar leven in Nederland kennen jullie wel dus daar hoef ik jullie weinig over te vertellen.

Even kort mijn schema voor de komende tijd.
Maandag 16 naar de verjaardag van Jesper
Dinsdag 17 boerenkool met bollino's eten bij Wei
Woensdag 18 met Manon naar cabaret
Donderdag 19 met Manon stadten
Vrijdag 20 met Jennifer naar Leeuwarden en dan door naar Hoogezand
Zaterdag 21 bij Jennifer in Hoogezand
Zondag 22 in de middag naar Zwolle en dan door naar Maastricht met Nathalie, Rogier en Aagje. (ps DJ ben jij die zondag vrij anders kunnen we misschien gezellig nog wat afspreken in Zwolle.
Maandag 23 oppassen op Aagje in Maastricht
Dinsdag 24 om ongeveer 4 uur richting Vlissingen naar fam de Wever
Woensdag 25 bij fam de Wever
Donderdag 26 naar Den Haag (Menoodj ben jij smiddags thuis?) Later in de middag even bijbeppen met Sandra en dan naar Lutjewinkel.
Vrijdag 27 Mel komt aan op Schiphol!!!!!!!

Dat is het even, Met Mel ga ik lekker bij zijn ouders op bezoek en gaan we gezellig dineren met Mel zijn moeder en Ian en fam de Wever. 2 feb komen de Chinezen dus dan kijken we weer verder.

Liefs Sagra

  • 15 Januari 2006 - 11:49

    Bao Rou:

    Allereerst natuurlijk de hartelijke felicitaties aan de ouders, grootouders, overgrootouders, ooms en tantes, met de geboorte van de kleine Yuri (heel leuke naam trouwens). Mooie foto - wat heeft hij veel haar!
    Fijn dat je zo geniet van je vakantie Sag - niet te moe worden hoor!
    Mel, leuk dat je je vlucht hebt kunnen veranderen - we zullen er zijn om je op Schiphol te verwelkomen!
    Veel liefs uit N-V

  • 15 Januari 2006 - 19:23

    Jennifer:

    Van harte gefeliciteerd met Yuri!! Wat een snoepie zeg op de foto en idd een hoop haar!
    Je hebt het al behoorlijk druk gehad zo te lezen maar wel heel gezellig natuurlijk! Leuk om iedereen te zien natuurlijk!
    Het programma van de komende week is ook behoorlijk vol..als je in huize schreuder bent dan doen we lekker rustig aan...2 zwangere dames die de tijd voor alles nemen hahahah
    Bel je me nog ff over vrijdag? Heb geen nummer van jou dus je moet mij ff bellen!!

    Liefs jen

  • 15 Januari 2006 - 20:13

    Sonja:

    om het hele scherm te zien moet je 'bekijk uitzending' rechts onderaan het venster van de pop-up komtie in de gewone mediaspeler, dan kun je met de rechtermuisknop "volledig scherm" kiezen.
    Succes.

  • 15 Januari 2006 - 23:14

    Bianc:

    GEFELICIFLAPSTAART!!!! Kunnen jullie al lekker een beetje oefenen...:-)

  • 17 Januari 2006 - 08:10

    Dieuwke:

    Hartelijk gefeliciteerd met je tante zeggertje!!!

    Leuk!

    a.s. weekend gaan we lekker met de familie Pama naar Zeeland. Zierikszee.
    Daar hebben we een huisje gehuurd. Mijn ouders en broers en schoonzussen en de kinderen.
    Er is natuurlijk best veel gebeurd en er staat nog heel wat te gebeuren.
    Ma heeft Altzheimer en Nieke is geopereerd aan borstkanker. Harcko Jan wordt volgende week geopereerd aan z'n aorta....( Achina Pectoris)Dus dat is niet zo'n pretje.
    Maar vooral vanwege ma, zij beseft het nu nog aardig goed, dat we als gezin Pama nog een weekendje bij elkaar zijn. Als we dat uitstellen .....dan beseft ze 't waarschijnlijk niet meer. Want het gaat erg snel hoor.Dat ze dingen niet meer weet.

    Ik ben twee weken geleden begonnen met gitaarspelen.....Zo, dat is leuk! Ik leer het mezelf. Accoorden. Ik speel nu al aardig wat nummers....een stuk of 20 nrs . speel ik al en ik zing er ook al bij.En dat binnen twee weken. Nu kan ik eindelijk mezelf ook begeleiden als ik ergens moet zingen.

    Kom je nog naar Sliedrecht?
    3 maart a.s. ben ik jarig, ben je dan nog in Nederland? Ik vier het op de 5 maart;zondag middag.

    Heb je mijn telnr? Zo nee, dan krijg je die nog.
    Liefs, Dieuwke

  • 17 Januari 2006 - 16:39

    Malio:

    he melloboy
    ben jij nog alive?

    ook jij gefeliciklapstaard

    is het nog vol te houden daar?

    laat es wat horen gek

  • 21 Januari 2006 - 13:36

    Menoodj:

    He lieverd,

    Ik ben donderdag niet thuis want dan zit ik helaas in enschede ik ga kijken of ik het een en ander opzij ka zetten en schiuven. Tis helaas familliezaken wat ik daar te doen heb anders had ik het helemaal afgezegd. Maar hoe zit het met je bereikbaarheid in Nederland qua telefoon enzo. Ook zou ik willen weten hoe ik melle straks kan bereiken als hij hier is aangekomen. Dan kan ik als jullie tijd hebben alsnog afspreken maar goed laat maar weten ik bergijp dat jullie de dagen volgeprapt hebben met van alles dus ik hoor het wel.

    HEEELE dikke zoen en fijn dat je er bent!

    KUS

  • 21 Januari 2006 - 13:37

    Menoodj:

    Tja in alle spanning ook nog even de hartelijke felicitaties van mij kant natuurlijk maar dat is vanzelfsprekend hahahhaha....

  • 21 Januari 2006 - 22:35

    Marjolein:

    Hai Sagra
    net pas deze site gevonden. Ik hoop je donderdag ook te zien (met sandra). gefeliciteerd met je zwangerschap!
    groetjes

  • 24 Januari 2006 - 19:13

    Dieuwke:

    Hoe is het ermee, Sag?
    Geniet je van je "vakantie "in Nederland? Hoe is het met Ambrosius? Groeit hij/ zij nog steeds naar wens en ben je in Nerderland nog naar 't ziekenhuis geweest. Of naar de gynecoloog. ( Ik ben even vergeten hoe je dat ook al weer schrijft, dus, zeg maar gewoon, vroetvrouw. Haha!)
    Ja ja, in het weekend nog een leuk filmpje gezien.
    The Pama Saga......Jou vast wel bekend. Dat zijn een aantal videofilmpjes op een dvd'tje overgezet.
    Dat heeft je schoonvader gedaan.....Heel leuk!!!!
    Toen had Melle nog veel haar op z'n hoofd.
    En oom Harcko ook, trouwens......
    Op een filmpje had ie zelfs een baard......
    Het geluid was er toen nog niet , bij die videofilmpjes. Die mag je erbij denken.
    Maar, oom Harcko, mocht je dit lezen.....Die dvd is erg leuk!!! Hartelijk bedankt.

    Nou , we horen nog van je?
    Groetjes, Dieuwke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

Wij, Melle en Sagra, zijn samen naar China gegaan om te wonen en te werken. In China hebben we een dochter gekregen, India. Omdat India ziek is moesten we terug naar Nederland en daar wonen en werken we nu. Het hoofdstuk van dit moment gaat over de reis die we samen met India maken, nu ze net 2 jaar is om medisch advies en therapie in Japan.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 314727

Voorgaande reizen:

20 April 2017 - 08 Mei 2017

Florida 2017

23 April 2015 - 30 April 2015

China, een trip down memory lane

13 April 2014 - 03 Mei 2014

Florida!!

22 September 2012 - 10 Oktober 2012

Curacao 2012

20 Juli 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: