Nieuws - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu Nieuws - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu

Nieuws

Door: Sag

Blijf op de hoogte en volg Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

21 Maart 2010 | Nederland, Alkmaar

Voor de mensen die het nog niet weten hier een nieuwtje.

Wij krijgen er een derde kindje bij!

9 September is het uitgerekend. Ik ben nu 15 weken zwanger.
Het gaat heel druk worden maar we hebben er veel zin in.

Liefs, Sag

  • 21 Maart 2010 - 08:42

    Caroline:

    Wat een geweldig nieuws!
    Gefeliciteerd!
    Ook bij ons gaat het druk worden: wij verwachten in september een tweeling.
    Voel je je goed? Ben je bekaf? Ik wens jullie een hele prettige en voorspoedige zwangerschap toe!

  • 21 Maart 2010 - 09:09

    Mirjam:

    Jeetje, wat maken jullie een grote familie. Erg leuk hoor, ik doe het je niet na. Van harte gefeliciteerd, mirjam

  • 21 Maart 2010 - 09:44

    Bianc:

    Sjeemineeeee, wat gaaf en wat drukkk!!!

    hahaha

    Hartstikke gefeliciteerd schatjes!!!! kus van ons!

  • 21 Maart 2010 - 12:35

    Jennifer:

    Gefeliciteerd Sag, petje af hoor, drie kids. Wij vinden 1 al heel wat!

    gr Jen

  • 21 Maart 2010 - 20:43

    Marijke:

    Hallo!
    Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd! Ik volg jullie nog steeds via deze site. Ben heel benieuwd hoe India en Brida er nu uitzien, heb ze al zo lang niet meer gezien. Ze zijn vast al heel groot geworden! ZieZeZo was weer even in zorg, maar ik ben met zwangerschapsverlof (heb 4 feb een zoon Tippe gekregen) dus ik heb niet voor haar kunnen zorgen. Als jullie het gezellig vinden kom ik wel een keertje langs wippen.
    Groetjes, Marijke van ZieZeZo

  • 22 Maart 2010 - 07:35

    Heidy:

    VAN HARTE GEFELICITEERD!!
    Wat een heerlijk nieuwtje! Hoop dat je zwangerschap goed verloopt meis.

    En, jullie kindje wordt dan vlak na / voor ons kindje geboren, wij zijn 1 september uitgerekend!

    Veel liefs

  • 22 Maart 2010 - 08:15

    Irma:

    Onwijs leuk nieuws! Melle heeft het al verteld. Jou heb ik nog niet gefeliciteerd. Bij deze! Geniet van je zwangerschap.

    Irma

  • 23 Maart 2010 - 15:45

    Lawrence&Simone:

    Gefeliciteerd jongens!
    Inderdaad wel druk lijkt me!

    groetjes vanuit Brasil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

Wij, Melle en Sagra, zijn samen naar China gegaan om te wonen en te werken. In China hebben we een dochter gekregen, India. Omdat India ziek is moesten we terug naar Nederland en daar wonen en werken we nu. Het hoofdstuk van dit moment gaat over de reis die we samen met India maken, nu ze net 2 jaar is om medisch advies en therapie in Japan.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 314770

Voorgaande reizen:

20 April 2017 - 08 Mei 2017

Florida 2017

23 April 2015 - 30 April 2015

China, een trip down memory lane

13 April 2014 - 03 Mei 2014

Florida!!

22 September 2012 - 10 Oktober 2012

Curacao 2012

20 Juli 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: