Pech - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu Pech - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu

Pech

Door: Sag

Blijf op de hoogte en volg Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

18 Februari 2010 | Nederland, Alkmaar

Helaas is gisteren de operatie niet doorgegaan. India is ziek (buikgriep) en de anestesist durfde het niet aan om haar onder narcose te brengen. We hebben wel twee dagen in het ziekenhuis gespendeerd. Eerst omdat we hoopten dat het wel door zou gaan en later omdat India een te laag Kalium gehalte in haar bloed had. Ze hebben haar vloeistof met mineralen en zout gegeven via de neussonde. Dat duurde 3 uur en daarna hebben ze weer bloed afgenomen en was het Kalium gestegen. Op ons verzoek mochten we naar huis. Om half 7 's avonds waren we eindelijk thuis.

Maandag belt de kinderarts ons op om een nieuwe datum door te geven. Ik hoop maar dat we niet al te lang hoeven te wachten.

• 18 Februari 2010 - 09:21

Esther J. , ZieZeZo:

Goedemorgen Sagra en Melle, dat is jammer zeg, maar nog vervelender voor India dat ze ziek is nu, akelig. ik hoop voor jullie allen op een snel herstel en spoedig een nw.datum voor de PEG plaatsing.

Groet van Esther J. en een kusje voor India.

• 18 Februari 2010 - 09:48

Irma:

Wat een pech! Melle vertelde het al vanmorgen.

Het valt me trouwens opeens op dat op de foto met z'n drietjes India enorm veel op jou lijkt, Sagra. Ligt vast aan de manier waarop jullie kijken! Lief om te zien.

Irma

• 18 Februari 2010 - 18:18

Sonja:

Irma, wat toevallig, datzelfde dacht ik toen ik naar de foto keek. Dezelfde prachtige wenkbrouwen en amandelvormige ogen. Sag,hoe zien jullie drietjes er nu uit?
    liefs