Pool day - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu Pool day - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu

Pool day

Door: Sag

Blijf op de hoogte en volg Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

30 April 2017 | Verenigde Staten, Key Largo

We hebben een luie dag gepland voor vandaag. India sliep moeilijk in, het was ook onrustig op de gang en je hoort alles in onze kamer van de gang en de lift. Om half 5 was ze weer heel erg aan het slikken en kreunen dus ik ben weer naar de bank verhuisd maar daar kon ik ook niet slapen door een irritant getik wat ik niet thuis kon brengen. Ik ga lezen en probeer toch weer wat te slapen, kijk bij India die half wakker half slaapt en uiteindelijk haal ik haar om half 8 uit bed. We doen het rustig aan. India geeft aan dat ze haar nagels gelakt wil hebben dus mama gaat aan de slag. We lezen wat op het balkon en gaan dan naar de Fisheries om te eten maar die is dicht. Dan maar naar de Pilot house. We eten heerlijk en nemen er een Key West biertje bij. India vermaakt zich uitstekend door naar de draaiende fan aan het plafond te kijken. We lopen pas om 3 uur weer naar huis en maken ons klaar om te zwemmen. Het is rustig in het zwembad drie vrouwen gaan net weg en Jenny zit er net als iedere dag. We hebben een kort gesprekje met haar. Ze woont hier 6 maanden per jaar. De andere 6 woont ze in New Jersey.
Om 6 uur gaan we naar binnen. India eet en mama maakt broodjes klaar want we gaan de ondergaande zon bekijken vanaf het piertje. Er staan meer mensen op het piertje allemaal in een golfkarretje. Iedereen (behalve wij) beweegt zich hier voort met de auto of een golfkarretje wij zijn een beetje vreemd. De meeste mensen gaan voor de zon onder is alweer weg. Maar wij pakken een paar stoelen die daar staan, ons bakje broodjes en een glaasje wijn en maken ons op voor de ondergang.
Helaas zitten we aan de verkeerde kant van het eiland want de zon gaat in de bomen onder en niet in de zee. Evengoed is het leuk om te zien. Het wordt dan snel koud want het waait vandaag behoorlijk. Dus op naar huis. India naar bed en wij straks ook