Squirt - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu Squirt - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu

Squirt

Door: Sag

Blijf op de hoogte en volg Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

25 April 2017 | Verenigde Staten, Key Largo

India heeft beter geslapen gelukkig. Om 2 uur weer onrustig dus toen haar medicijnen gegeven en om half 5 weer onrustig met veel slikken en schokken (maar wel in slaap) dus toen ben ik naar de bank in de woonkamer verhuisd voor nog twee uurtjes slaap. We kunnen redelijk rustig aan doen omdat de therapie pas 10.50 begint.

Ik verwacht een mail van Michelle over hoe laat er iemand voor de auto komt maar de mail komt niet. Om 10 uur word ik gebeld. Het is Michelle om te zeggen dat er iemand beneden staat. Ik ga naar beneden en daar staat inderdaad een meneer. Hij geeft mij meteen de sleutel van een andere auto. 'We are doing a swop.' Zegt hij. Ik zeg dat ik hem nog wel even het filmpje wil laten zien van het probleem. Dat vindt hij goed. Hij kijkt en zegt dat hij denkt dat op een bepaald punt een handeling om de een of andere reden niet ingezet wordt. Dat lijkt me logisch. Hij laat zien hoe de nieuwe auto werkt. Daar moeten we de ramp 'Manual' naar beneden brengen. Ik denk aan hoe ik dat bij onze bus moet doen, met een stok van boven naar beneden bewegen om de lift weer naar boven te krijgen, heel irritant. Maar hier betekent manual dat je een knop ingedrukt moet houden om de ramp naar beneden en naar boven te krijgen. Net als het bij onze bus zou moeten gaan. Er komt geen arbeid aan te pas. Wel moeten we nu zelf de deur open doen die gaan niet meer automatisch, hebben we toch nog wat lichaamsbeweging ;-).
Ik ga de auto meteen maar uitproberen door de volle vuilniszak naar de dump te rijden, ik voel me helemaal Amerikaans, lopen met je vuilniszak is zo passe.
Dan gaan we lopend naar de therapie. Eerst gaat India haar zeemeermin verder maken. Ze kiest goed de glitters voor op de staart en de kleur van de ogen. Het werken met haar handen vindt ze niet de hele tijd leuk en dat snap ik wel. Dan gaat ze een taart maken. India mag op de mixerknop drukken maar ze wil het eigenlijk niet want ze trekt haar hand terug van de big mac (een knop) die de mixer activeert. India is er wel klaar mee. Wanneer Kim zegt dat het tijd is om te zwemmen heeft India meteen een blij en ontspannen gezicht.
We trekken alle zwemkleding weer aan in de badkamer en gaan dan naar beneden. We zitten vandaag op het eind van de loopplank want India mag met Squirt werken, waar ze 3 jaar geleden ook mee gewerkt heeft. Ze schrikt niet van het water en is heel blij tijdens het zwemmen. Het lijkt wel of ze de dolfijn herkent maar ik weet niet of dat wel kan. Op een gegeven moment doet Kim India op en neer in het water en Squirt doet dat ook. Squirt maakt een rondje het lijkt of ze India haar ogen zoekt. Op een zeker moment is dat zo en dan stopt ze pas. Het is niet gewoon dat ze een rondje maakt want Kim is helemaal verrast. India maakt duidelijke keuzes wanneer die haar aangeboden worden. Ze is zo gegroeid de afgelopen drie jaar.
Na de therapie gaan we naar huis en doen het rustig aan. India doet een tukje en krijgt haar drinken en dan gaan we nog even zwemmen. Maar India heeft er niet veel zin in. Lekker liggen op het bedje in de zon vindt ze wel lekker. We doen voorzichtig aan met de zon, veel smeren en niet te lang. Mama maakt gevulde paprika's en na het eten lezen we nog wat. India gaat om 9 uur naar bed en ik om half 10.

• 26 April 2017 - 13:52

Priscilla:

Lieve India,
    Wat fijn om te lezen dat je het zwemmen zo leuk vind.
    En goed dat je laat zien hoe jij je keuze maakt
    Nog heel veel plezier met de dolfijnen en alles wat jullie nog gaan doen en geniet nog maar met mama en oma
    En tot snel
    Liefs priscilla

• 26 April 2017 - 14:06

Nathalie Volger:

Fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben een dat India zo goed aan het trainen is!
    Leuk ook dat ze zo blij en ontspannen wordt van het zwemmen met de dolfijnen.
    Veel plezier nog!
    xx