Een off day - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu Een off day - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu

Een off day

Door: Sag

Blijf op de hoogte en volg Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

26 April 2017 | Verenigde Staten, Key Largo

Na een redelijke nacht maken we ons klaar voor de volgende therapie dag. Mama is benauwd en van de minste beweging wordt het erger. Ze gebruikt haar puffer en dat helpt maar een korte tijd.
Ook India heeft geen goede dag. In de therapieruimte is ze heel gespannen en warm. Ze moet steeds veel met haar armen doen om ze ontspannen te krijgen voor het zwemmen met de dolfijn maar dat lukt nu niet erg.

Eenmaal in het water wordt het niet veel beter. India moet een paar keer gillen en kijkt niet zo blij als gisteren. We werken met Bella vandaag die erg haar best doet en India ook weer kalmeert bij het gillen. Mama en ik worden ook veel betrokken bij de dolfijn deze keer. We mogen Bella vis geven en ik mag haar ook een inktvis geven. Ik heb nog nooit een inktvis vastgehouden en vind het best een beetje spannend maar ik laat me niet kennen en pak hem met duim en wijsvinger aan en gooi hem in de bek van Bella.

Wanneer de therapie klaar is en India weer op het dok is voelt ze heel heet aan. Ik ben bang voor koorts maar wanneer ze eenmaal wat koud is gedoucht gaat het al beter. Het is hamburgerdag vandaag bij het IDC. We eten gezellig met 2 andere gezinnen en praten met de stagiaires. De taart die we gemaakt hebben en vandaag hebben versiert wordt gegeven aan Deena en Michelle die vandaag jarig zijn.

Dan gaan we naar huis en doen het even rustig aan. Om half 4 gaan we nog naar de winkel met de auto omdat we wat oranje kleding en korte broeken willen hebben voor morgen en daar laten we het bij voor vandaag