Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu

Miami

Door: Sag

Blijf op de hoogte en volg Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

28 April 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach


Na een dag rust is het vandaag weer tijd voor actie. Miami staat op het menu voor vandaag. We gaan pas om 10 uur weg en zijn om half 12 in shopping mall Aventura. Ik wou heel graag een echte shopping mall zien in Amerika en daarnaast wou ik voor de meiden iets van Frozen kopen in de speelgoedwinkel. Helaas valt me de grootte van de shopping mall tegen en hebben ze er geen grote speelgoedwinkel. We komen wel een winkel tegen die kinetic sand verkoopt dus daar nemen we een bus van mee de Disney winkel heeft niets van Frozen dus dat lukt niet. De mall gaat pas open om 12 uur dus we drinken eerst wat koffie. We struinen wat rond en besluiten om 3 uur om te gaan lunchen bij een Sushi restaurant, dan is het meteen avondeten. Wanneer ik India naar me toe rij ruik ik de zeer bekende geur van tuinkers. Dat ruikt niet goed. Ik ga met India en Brida naar de toiletten en daar blijkt dat India gigantisch gepoept heeft en dat alles eronder zit. Gelukkig kan ik haar met rolstoel en al in de gehandicapten toilet rijden en hebben ze daar ook een verschoningstafel voor baby’s. Ik til India uit de rolstoel en kom tot de ontdekking dat haar rugleuning en zitting, haar onderbroek, jurk en rug helemaal onder de poep zitten. Het is tijd om hulptroepen aan te laten rukken dus stuur ik Brida naar Mel toe die in het restaurant met een slapende Yuna op schoot zit. Hij komt snel en dan gaan we aan de slag. Alles moet uit. India hangt in alle mogelijke posities in de lucht en gaat van mij naar Mel en andersom. Uiteindelijk doen we haar verschoningsdeken over de zitting en rugleuning van de stoel. Doen we haar bikini aan zodat ze niet in haar luier het restaurant in hoeft en was ik haar kleding met handzeep zo goed mogelijk uit. We gaan het restaurant weer in en we krijgen wat vreemde blikken vanwege India in haar bikini. Het eten staat al op tafel maar ik ga eerst nieuwe kleren voor India kopen. Gelukkig hebben ze naast Prada, GAP en Ted Baker ook gewoon een H&M dus daar koop ik een jurkje voor haar en een leuk truitje. De rij voor de kassa is gigantisch dus wanneer ik terug kom is een gedeelte van het eten koud. De serveerster is heel lief en warmt het voor ons op en ze geeft ons nog twee drankjes van de zaak. India slaapt inmiddels en ook Brida is ingestort op mijn schoot.

We willen nog graag even naar het strand en wanneer we wegrijden van het winkelcentrum is het 5 uur. Alle straten die we proberen hebben geen parkeerplek het is ontzettend druk en er zijn weinig parkeerplaatsen. We rijden op een gegeven moment in het Art Deco district van Miami Beach. Mooi om doorheen te rijden en gaaf om al die gebouwen te zien. De sfeer doet gezellig aan. We rijden opeens op Ocean Drive, dat wou ik graag, maar het is zo druk dat we de hele tijd in de file staan. Er komen hele dure auto’s en hele lelijk gepimpte auto’s voorbij en mensen in alle soorten en maten dus we vermaken ons wel maar het strand had leuker geweest. Helaas gaat dat niet meer lukken vandaag het is al half 7 en we moeten ook nog 1,5 uur naar huis rijden en daarnaast heeft India haar maaltijd nog niet gekregen. We rijden dus richting huis en passeren een prachtig stukje Miami dat zo uit CSI of Miami Vice geknipt kan zijn. Kasten van huizen, grote boten, palmbomen en water. We komen langs Star Island waar de sterren wonen.
Op de Turn Pike (de snelweg door Florida) nemen we een afslag en duiken een restaurant in wat echt heel afschuwelijk is. Daar geef ik India eten en de meisjes eten een ijsje. Dan gaan we verder naar huis waar we om half 10 arriveren.

Snel de poepspullen in de wasmachine en de kinderen in bed en dan is de dag weer tot een einde gekomen net als ons laatste weekend hier.

Sag

  • 28 April 2014 - 08:12

    Trix Boevink:

    Wat heerlijk om jullie avonturen te lezen, wat een geweldige belevenissen!Geniet lekker nog deze week. Kus van Trix

  • 29 April 2014 - 20:03

    Marlon:

    Haha, ons nieuwe huis :)
    Wat een gedoe zeg - had India dan iets gegeten dat verkeerd viel, dat ze zo opeens alles onder poepte? Zo is een dag wel heel snel voorbij hè? Ik hoop dat jullie ook wel echt tot rust komen!

  • 01 Mei 2014 - 16:23

    Remco:

    Wat een avontuur op het toilet! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

Wij, Melle en Sagra, zijn samen naar China gegaan om te wonen en te werken. In China hebben we een dochter gekregen, India. Omdat India ziek is moesten we terug naar Nederland en daar wonen en werken we nu. Het hoofdstuk van dit moment gaat over de reis die we samen met India maken, nu ze net 2 jaar is om medisch advies en therapie in Japan.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 314584

Voorgaande reizen:

20 April 2017 - 08 Mei 2017

Florida 2017

23 April 2015 - 30 April 2015

China, een trip down memory lane

13 April 2014 - 03 Mei 2014

Florida!!

22 September 2012 - 10 Oktober 2012

Curacao 2012

20 Juli 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: