Lui en lekker - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu Lui en lekker - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Melle, Sagra, India, Brida en Yuna - WaarBenJij.nu

Lui en lekker

Door: Sag

Blijf op de hoogte en volg Melle, Sagra, India, Brida en Yuna

28 April 2014 | Verenigde Staten, Key Largo

Vandaag besluiten we helemaal niets te doen. In Nederland is het voor het eerst Kingsday maar wij doen er niets aan. We ontbijten heel relaxed gaan dan zwemmen. Het is erg warm vandaag omdat er geen windje is. De zon lijkt ook wel heel sterk te zijn dus we doen voorzichtig aan. Dan lunchen we en spelen een paar potjes domino. Brida snapt hoe het werkt (het aanleggen dan) maar Yuna heeft er nog moeite mee. Die zegt dat ze geen zessen heeft terwijl ze ze wel heeft maar Brida helpt haar. Het is leuk om zo met elkaar te kunnen spelen. India zit gezellig bij ons in haar stoel en is lekker met haar hoofd heen en weer aan het spelen. Dan gaan de kleine dames een tukje doen en ga ik mijn boek Superhelden.nl 2 uitlezen. Echt een aanrader deze boeken. Ze zijn voor tieners maar voor ons is het ook erg leuk. Daarna doe ik een dom maar super verslavend spelletje op de i-pad en dan komen de dames weer uit bed. Alles gaat in de relax modus en we gaan dus pas om 7 uur naar het restaurant om te eten. We gaan weer naar het restaurant hiernaast en vandaag is er een andere zanger. Yuna is meteen groot fan van hem en staat hem de hele tijd van dichtbij aan te staren.
Toevallig eten Deena en Pete er vanavond ook met mensen die al 19 jaar lang bij hun centrum komen met hun zoon. Ze komen even gedag zeggen en Deena is heel blij dat India het zo goed doet. Dan komt er nog een vrouw met een grote poedel naar ons toe met de vraag of de meiden de hond willen aaien. Hij is een hulphond dus is hij heel lief. India aait hem ook en voelt met haar voeten aan de vacht dat vindt ze wel lekker. We krijgen nog een compliment van een andere klant, ze vindt dat we een mooi gezin zijn. Mel en ik zitten lekker te kletsen de meisjes gaan dansen op de muziek van de nieuwe artiest, India zit bij mij op schoot te dansen. Wanneer we naar huis gaan liggen de twee kleintjes op de grond naar de zanger te kijken. Ik voel me ontzettend gelukkig en wou dat deze vakantie nooit ten einde komt.

Sag

• 28 April 2014 - 14:41

Martha:

Heerlijk om te lezen dat je je zo happy voelt meis! Wat je beschrijft klninkt ook allemaal gezellig en relaxed. Geniet ervan!X

• 29 April 2014 - 20:05

Marlon:

Jullie zíjn ook een mooi gezin! Mooi verslag, heerlijk om te lezen. Liefs en dikke knuffel xxx

• 01 Mei 2014 - 16:18

Remco:

Wat kan het leven mooi zijn! Onthoud het compliment over jullie gezin!